Obra nova i rehabilitacions, projectes tècnics, reparacions i manteniments.

APRIS és una empresa del sector de la construcció que compta amb una àmplia experiència en projectes d’obra nova, rehabilitacions i manteniments i també oferint serveis urgents de reparacions i reformes.

Treballem en qualsevol tipus de projecte amb un alt nivell de qualitat i eficàcia ja sigui per a particulars o empreses. Ens avala una llarga trajectòria en la resolució ràpida d’incidències per a les principals companyies asseguradores i administradors de finques.

Obra nova i rehabilitacions, projectes tècnics, reparacions i manteniments.

APRIS és una empresa del sector de la construcció que compta amb una àmplia experiència en projectes d’obra nova, rehabilitacions i manteniments i també oferint serveis urgents de reparacions i reformes.

Treballem en qualsevol tipus de projecte amb un alt nivell de qualitat i eficàcia ja sigui per a particulars o empreses. Ens avala una llarga trajectòria en la resolució ràpida d’incidències per a les principals companyies asseguradores i administradors de finques.

Professionalitat

La nostra metodologia i l’equip de professionals fan que puguem garantir un servei de qualitat i totalment satisfactori per als nostres clients.

Eficàcia

Oferim un servei eficaç que es converteix de forma directa en resultats positius i rendibles per als nostres clients.

Principis

La puntualitat, el bon tracte, el respecte i la transparència, tenen una alta importància en el nostre tarannà i això ho transmetem en tot moment.

Estalvi

Estem segurs que gràcies als nostres coneixements tècnics podem oferir molt més que una simple mà d'obra i per tant podem garantir solucions optimitzades i més econòmiques.

Equip i organització

APRIS disposa d’un equip tècnic propi, integrat per professionals de l’enginyeria i l’arquitectura, i també de les eines de treball i els mecanismes de control necessaris. Això ens permet gestionar tant els propis operaris, capaços de donar servei en qualsevol àmbit, com una extensa xarxa de col·laboradors externs. Aquesta organització fa que puguem assumir qualsevol tipus de projecte, sigui quina sigui la seva magnitud, amb una gestió eficaç i una execució rigorosa, assegurant un resultat de màxima qualitat.

El nostre departament tècnic realitza les visites per identificar les solucions constructives més adients, presa de mides i confecció d’amidaments, elaboració de pressuposts i supervisió de les feines vetllant per la qualitat de les mateixes.

Els nostres operaris, lampistes, paletes, pintors… són personal habituat a treballar convivint amb el client, i són capaços d’assumir feines de paleta, instal·lacions d’aigua, llum, gas, aire condicionat pintura…

El departament de comptabilitat s’ocupa de l’elaboració de factures, seguiment de cobraments i pagaments, i control de documentació de l’empresa i col·laboradors externs.

El departament de gestió és el punt de connexió amb el client i coordina els operaris, fa el seguiment de les comandes de materials i coordina tota la informació de cada projecte.

El departament informàtic ens permet desenvolupar les nostres pròpies eines informàtiques per a la gestió dels projectes.

Eines informàtiques pròpies

Hem desenvolupat un programa a mida per gestionar les dades, pressupostos, fotografies, comandes, ordres de treball, accions de seguiment… i oferim una extranet per a què el client faci el seguiment de les feines sol·licitades, consulti els pressupostos, ordres de treball, i totes les gestions derivades.

També hem desenvolupat una aplicació per a mòbil que permet disposar de tota la informació en temps real de les diferents actuacions de cada projecte, amb fotografies i informació detallada que permet agilitzar el procés de confecció de pressupost i informació al client.

Eines informàtiques pròpies

Hem desenvolupat un programa a mida per gestionar les dades, pressupostos, fotografies, comandes, ordres de treball, accions de seguiment… i oferim una extranet per a què el client faci el seguiment de les feines sol·licitades, consulti els pressupostos, ordres de treball, i totes les gestions derivades.

També hem desenvolupat una aplicació per a mòbil que permet disposar de tota la informació en temps real de les diferents actuacions de cada projecte, amb fotografies i informació detallada que permet agilitzar el procés de confecció de pressupost i informació al client.

iglesiesassociats